woensdag, november 08, 2006

onderwaterfotografie

Ik vind duiken een geweldige hobby. Op een gegeven moment kreeg ik behoefte om dat wat ik onder water zag vast te leggen. Deels voor mezelf, deels om anderen te laten zien wat zo leuk is aan het duiken. De meest gehoorde reactie over het duiken in Nederland is "maar onder water is toch niks te zien in Nederland?". Dat valt dus wel mee. Ik vind de Oosterschelde een van de mooiste duikplekken. Ik heb onderhand aardig wat vergelijkingsmateriaal, maar ik blijf de Oosterschelde geweldig vinden. Tot voor kort fotografeerde ik met een Olympus C5050 in een PT015 onderwaterhuis. Onlangs heb ik die echter verkocht. Nu ga ik fotograferen met een Canon A640 in een WP-DC8 onderwaterhuis. Ik ben benieuwd naar de resultaten die die camera gaat opleveren. Binnenkort hoop ik wat foto's te kunnen publiceren op deze blog. Houd hem dus in de gaten!

Geen opmerkingen: