woensdag, september 19, 2007

The Police

Op vrijdagmiddag 14 september werd ik door een collega gebeld met de vraag of ik zin had om die avond naar The Police te gaan. Uiteraard had ik dat! Het bleek ook nog kosteloos te zijn. De buurvrouw en buurman van de collega konden niet en gaven de kaartjes weg. Dus afgesproken dat ik mijn collega op zou halen. Bij de Arena aangekomen speelde de zoon van Sting al in het voorprogramma. The Police begon precies op tijd. Helaas zaten wij aan het ene eind van het voetbalveld en The Police aan het andere eind. De Policemen waren dus kleine poppetjes op het podium. Gelukkig waren er wat grote schermen waar op we hen konden zien. De muziek was prima, maar helaas was de akoestiek niet best. Maar dat is bekend van de Arena. Alle grote hits werden gespeeld. Conclusie: die ouwetjes kunnen het nog steeds. Met z'n drieen produceren ze een behoorlijke hoeveelheid geluid! En goed! Ik zou er echter nooit 80 euro voor hebben betaald. Dat vind ik toch te gortig. Daarom heb ik ook geen moeite gedaan om een kaartje voor The Boss in Gelredome te krijgen. Omstreeks 23.00 uur reden we weer naar huis. Tevreden over het concert.

Geen opmerkingen: