dinsdag, januari 15, 2008

foto Smits Arnhem

Wat moet je nou over deze zaak zeggen? Ik ken de zaak al langer dan vandaag. Ze zijn redelijk goedkoop, maar ze staan ook bekend om toch tamelijk onvriendelijk personeel. Aangezien mijn moeder een nieuwe radio wilde hebben, ben ik daar toch gaan kijken. Ik werd netjes geholpen en besloot een receiver te bestellen. Maar ja, nu heb ik er spijt van.... De receiver zou na een week komen. Geen bericht, dus gemailed en een paar dagen later langsgelopen. Zegt de verkoper dat hij mij zojuist gemailed had en dat hij in de mail had verteld dat Onkyo de receiver niet op voorraad had. Ik geloofde het niet want ik had net een half uur van te voren de mail gechecked, maar toch even thuis gekeken. Dus geen mail! Hij had dus gelogen tegen mij. Daar hou ik niet van. Vervolgens toch een tweetal weken gewacht, maar geen bericht. Tot twee keer toe een mailtje gestuurd om te informeren of ze de receiver al ontvangen hebben. Wat denk je! Geen antwoord!!! Jammer dat ik bij foto Smits iets gekocht heb! Stom! Stom! Stom! Dus: NIET KOPEN bij Foto Smits Arnhem!

Geen opmerkingen: