zondag, januari 13, 2008

Baja California

eerlijk gezegd ontbrak het de laatste weken aan bezieling om iets te schrijven over India en Nepal. Momenteel probeer ik een vakantie naar Baja California te boeken. Een vriend wil wel mee op vakantie. Dus we zijn nu volop in onderhandeling over de vakantie. Ik verwacht morgen een offerte van de reisorganisatie. Die zullen we vermoedelijk accepteren en dan gaan we boeken.De planning is een walvishaai expeditie en een tweetal dagen verlenging aan de kant. Tijdens de walvishaaiexpeditie wordt gebruik gemaakt van een ultralight om de walvishaaien te vinden. Dus dat moet gaan lukken lijkt mij.... Er wordt tijdens die expeditie ook naar gestreefd om twee duiken per dag te maken. Hoofdmoot is echter het snorkelen, niet duiken!, met de walvishaaien. Een van de hoogtepunten van mij in deze vakantie moet echter ook een duik met zeehondjes bij Los Islotes worden. Ik heb hier zin in!

Geen opmerkingen: