maandag, juni 16, 2008

Telfort

Op 4 juni heb ik Telfort gemeld dat ik geen adsl-verbinding meer heb. Daardoor ligt ook mijn telefonie eruit. Ik had een T20 mb verbinding met telefonie. Nadat ik via mijn mobiel telefonisch contact had gekregen met de helpdesk kwamen we uiteindelijk tot de conclusie dat de problemen niet aan mijn installatie liggen. Het probleem zit ergens bij Telfort of bij de KPN-centrale. Het is nu inmiddels 16 juni. Vorige week vrijdag kreeg ik te horen dat Telfort in de loop van deze week !!!! tijd heeft om een monteur naar de storingsmeldingen van 4 juni te laten kijken! Ongelooflijk! Ondertussen heb ik wel een nieuwe nota ontvangen voor een adsl-verbinding met telefonie die onbruikbaar is. Ik ben benieuwd of ik straks nog een schadevergoeding kan claimen. Helaas zit ik nog tot februari 2009 vast aan Telfort. Ik weet zeker dat ik dan overga naar een maatschappij die meer energie steekt in het tijdig verhelpen van storingen.

Geen opmerkingen: